10 dingen die u kunt verwachten van uw levenslange SafeLine ondersteuning 🚀

Ja, het is waar! Als u met ons op reis gaat met SafeLine, krijgt u een leven lang gratis technische ondersteuning. Hoe vaak u ons ook belt, we brengen u nooit kosten in rekening voor onze ondersteuning - die is bij het product inbegrepen. Zo zeker zijn we van een technisch superieur en betrouwbaar product.

Hieronder hebben we tien dingen opgesomd waarop u kunt rekenen als u SafeLine-reiziger wordt en uw leven lang gratis technische ondersteuning krijgt.

1. Je praat met een echt persoon

Geen antwoordapparaten, alleen echte mensen. Voor ons is het belangrijk om de best mogelijke technische ondersteuning te bieden. Daarom doen we niet aan chatbots of verbergen we ons telefoonnummer niet diep onder enorme hoeveelheden informatie. Als u ons belt, krijgt u te maken met een echt SafeLine teamlid - een expert in SafeLine producten.

2. Onze crewleden staan altijd klaar om uw oproep aan te nemen

Wij zijn elke werkdag van de week beschikbaar voor uw gesprekken, zodat uw vraag (en waarschijnlijk ook vervolgvragen) zo snel mogelijk beantwoord wordt.

3. ... of beantwoord uw e-mail

Als je liever niet aan de telefoon praat, kun je ons natuurlijk altijd je vragen mailen.

4. We zijn lokaal - we kennen het lingo

Behalve dat we altijd technische ondersteuning bieden in de lokale talen waar onze kantoren gevestigd zijn (Engels, Duits, Frans, Zweeds, Deens, Noors en Nederlands) beschikken we over de vereiste technische knowhow van de lokale markt. We kennen de verschillende bedrijven en we kennen de geschiedenis van de markt.

5. Wij begrijpen de liftbranche

Al onze technische supportmedewerkers zijn technische SafeLine-experts die de ins en outs van onze producten uit hun hoofd kennen. Dit betekent ook dat we uw dagelijkse werkzaamheden kennen. We weten hoe een liftkast er gewoonlijk uitziet, welke aansluitingen we moeten gebruiken, de schroefklemmen, enz. U zegt het maar, de kans is groot dat wij het weten.

6. Geen probleem is ons te groot (of te klein) om aan te pakken

Wanneer u ons nodig heeft, zijn wij er voor u. We kunnen u niet beloven dat we uw oproep meteen zullen beantwoorden (het kan zijn dat we het druk hebben met een andere klant). Maar we kunnen u wel beloven dat als u eenmaal onze aandacht heeft, geen enkel probleem of vraag ons te groot of te klein is. We zullen ons uiterste best doen om het op te lossen en het op te volgen om ervoor te zorgen dat het wordt opgelost.

7. Productkwaliteitscontrole

Omdat het hele productieproces in Zweden plaatsvindt, kennen we elke stap en hebben we volledige controle over de productkwaliteit. Als er een probleem wordt ontdekt met een van onze producten, staan onze productexperts klaar om elkaar te helpen bij het vinden van een oplossing.

8. We zijn bij u tijdens de ups en downs

Als we zeggen levenslange ondersteuning, dan is dat precies wat we bedoelen. We bestaan al meer dan 25 jaar en we gaan nergens heen. We zijn een bewezen stabiel bedrijf met veel ervaring en we zijn in het voor de lange termijn - zelfs door de moeilijke tijden.

9. U krijgt inspraak in onze producten

Wij waarderen altijd de mening van onze bestaande klanten. Onze technische ondersteuning is altijd op zoek naar uw feedback, die zij op hun beurt doorgeven aan onze ontwikkelings- en verkoopafdeling.

10. Gratis producttraining

De meeste mensen weten dit niet, maar wanneer u klant wordt van SafeLine (of voordat u klant wordt), bieden wij gratis training van onze producten om ervoor te zorgen dat u het meeste uit uw investering in SafeLine-kwaliteit haalt. En het is volledig op uw voorwaarden. Kunt u slechts een half uur vrijmaken? Wilt u dat we naar u toekomen? Bel ons en we regelen het samen. Het is immers inbegrepen in uw levenslange gratis SafeLine-ondersteuning.